تصویر هدر بخش پست‌ها

Qute Web

اینجا کلی پست منحرفی هست پس حمایت یادتون نره

مدرسهـ🏫ـعاشقی p¹

مدرسهـ🏫ـعاشقی p¹

| إدِ مُحٌیـٖ ∅⁰%

پارت 1

برو ادامه 

مرینت . از خواب بیدار شدم رفتم سرویس بهداشتی دست و صورتمو شستم بعد رفتم توی اتاقم 👗 مدرسه مو پوشیدم و رفتم توی آشپزخونه خدمتکار برام صبحونه آورد (اسم خدمتکاره کلوییه😂) و خوردم و راهی مدرسه شدم 

آدرین . داشتم به مدرسه میرفتم که خوردم به یه نفر وقتی دیدمش فهمیدم مرینته 

آدرین . آخ ببخشید مرینت جونم چیز یعنی مرینت خر چیز عه عه 

مرینت . عه عه عه عه 😂 اشکال ندارد عزیزم میدونم چی میخوای بگی و فدات 

آدرین . بعد بوسم کرد و رفت واییییییی خدا عاشق این دخترمممم دیوونشم یه روزی میرسه که اونم عاشقم میشه ای وای زنگ خورد سریع رفتم توی کلاس و نشستم روی نیمکت 

مرینت . واقعا آدرین رو دوست دارم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم عاشقشم دست و پا چلفتی خودمه کله 🍌 موزی قشنگم قربونش برم همینطور داشتم قربون صدقش میرفتم 

تامام تامام 

شرط پارت بعد . 2 لایک 2 کام تا بعد  ببخشید اگه کمه