تصویر هدر بخش پست‌ها

Qute Web

اینجا کلی پست منحرفی هست پس حمایت یادتون نره

مدرسهـ🏫ـعاشقی p²

مدرسهـ🏫ـعاشقی p²

| إدِ مُحٌیـٖ ∅⁰%

بفرمایید ادامه...

که خانم بوستیه اومد سر کلاس یکم درس خوندیم و زنگ خونه خورد خواستم برم بیرون توی سطل آشغال یه برگه دیدم وقتی نگاهش کردم دیدم نوشته سلام من آدرینم من عاشقتم خیلی دوست دارم برای مرینت دوپن چنگ وایییی اونم عاشقمه 😯😆😆😯 تا نرفته بود رفتم صداش کردم 

آدرین . دیدم مرینت داره صدام میکنه منم وایسادم بردم توی یه کوچه و داشت رو هفتی (7این شکلی) و دست منو گذاشت زیر رون پاش و گفت منم دوست دارم موز کوچولوم بعد بیام رو بوسید منم گفتم اینطوری نمیشه دستشو گرفتم و کشون کشون بردم سمت خونم (بچه ها مرینت و آدرین جدا برای خودشون خونه دارن پیش پدر مادرشون زندگی نمیکنن) در رو باز کردم و بردمش تو اتاق و درو قفل کردم و پرتش کردم رو تخت و روش خیمه زدم و بعد 2 و 3 دقیقه لباساش رو در آوردم و گفتم عجب بدنی 

بایییی تا پارت بعد

شرط . 1 لایک 2 کام