تصویر هدر بخش پست‌ها

Qute Web

اینجا کلی پست منحرفی هست پس حمایت یادتون نره

یاه یاه یاه

| Lovery

سلام بعد مدتها امدم بپر ادامه که چالش خفن داریم 

 

 

 

______________________________♡

 

های کوشولوهام خوبستید

من بعد مدتها اومدم ولی هنوز از اون جوک ها پیدا نکردم که خاص باشه البته پیدا کردم ها ولی خیلی کمه دوتاش بیشتر شد حتما میزارم راستی میخوام رمانمو بزارم و احتمالا یه ۱۰ پارتی بیشتر نکنم چون اینروزا از چیزای منحرفی زده شدم و حتی انگیزه ای هم ندارم یه جورایی هن برام خوبه هم حالت تهوع میگیرم بعضی وقتها آخه من خیلی زود این چیزا رو یاد گرفتم و الان دیگه زیاد علاقه ای ندارم 

 

 

---------------------------------♡

 

خب شما نظر بدید همون دوتا رو بزارم یا بیشترش کنم البته تا فردا بهم بگید احتمالا تا فردا یه سه چهارتایی بشه یعنی یکی دوتای دیگه پیدا کنم .

 

خب خیلی حرف زدم انگشتم درد گرفت 😂

 

راستی چالشام رو میخوام شروع کنم تا همه لذت ببریم و حال کنیم (منحرف نشید ) منظورم اینکه یادی در گذشته کنیم یه جورایی چالش‌های بنده خاطره بازیه منحرفیه ☻️

 

 

-------------------------------♡

 

 

خب خب میخواستم اینو بگم دیدید که من به خاطر اینکه حمایت نکردید رفتم اصن دیگه نمیومدم حای چک کنم چون حالم بد میشد من زحمت میکشم و شما حتی یه لایک نمیکنید 🥲

 

 

'

---------------*چ-ا-ل-ش*------------♡

 

 

 

خب بگید که از چه زمانی این چیزا رو یاد گرفتید و کی بهتون یاد داد .

 

 

جایزه💟:🎁 هر کی خاطرش بامزه و خفن و عجیب باشه خلاصه که باحال ....

یه دوپارتی براش میفرستم گفتمان ولی یه روز طول میکشه باید صب کنه

 

---------------------------------♡

 

 

رینا جان میشه بگی از وب حمایت کردی یا نه یعنی تبلیغ توی دو تا پست دیگه هم گفتم ولی شما جواب ندادی