تصویر هدر بخش پست‌ها

Qute Web

اینجا کلی پست منحرفی هست پس حمایت یادتون نره

طنز

طنز

| Lovery

سلام 

 

 

 

 

----------------------------------------------♡

همه به آرزو هاشون جامه عمل میپوشونن،من حتی نتونستم یه شورت پاش کنم، همینجوری داره لخت میچرخه😂

 

---------------------------------------------♡

 

بهترین مدل رابطه رو دخترا تجربه میکنن؛ دوری و دوستی و گرده افشانی،تازه ظرف هم لازم نی بشورن😂

 

---------------------------------------------♡

 

من شب اول عروسیم وقتی وارد خونه شدیم به همسرم میگم چشاتو ببند بعد میرم روی تخت

 

 

ای منحرف

 

کنار پریز برق میخوابم میگم از این به بعد این جای منه😂

 

----------------------------------------------♡

 

 

منحرفان عزیز تمومید 

 

من اصلا نمیخوام اینجا کامنت بدید برید دو پارتی جوجو رو کامل کنید 😔

 

ولی واسه طنز²:

❤️۵

💭۱۰

 

وجدانن شرطا خیلی کمه و فقط اسنای عزیزم اون نظر منو عملی کرده (دستش درد نکنه ، خدا خیرش بده(عامو تو منحرفانه/او ببخشید😂))

 

بچه ها هرکی پنج تا کامنتشو توی جوجو داده میتونه اینجا کام بده قبول میکنم 

 

 

باتشکر 

 

ولی.....

 

باز یادتون نره این پستم شرط داره‌....👍